MMEDICA

WYBÓR ROZWIĄZANIA

Rozwiązania proponowane przez Asseco Poland SA skutecznie wspomagają rozliczenia z NFZ, gromadzenie danych medycznych, usprawnianie obsługi pacjenta oraz organizację pracy. Wiemy, że inne potrzeby ma lekarz prowadzący indywidualną praktykę, inne właściciel małej przychodni, a jeszcze inne zarząd sieci przychodni o zasięgu ogólnokrajowym. Dlatego nie narzucamy programów realizujących jedynie słuszne zadania, a proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb i priorytetów stawianych przez określonego użytkownika. W poniższej tabeli przedstawiamy schematycznie, dla jakiego typu świadczeniodawców przeznaczone są poszczególne rozwiązania – większa liczba szarych punktów oznacza lepsze zastosowanie rozwiązania w placówce konkretnego typu.

mMedica PS mMedica PS+ mMedica Standard mMedica Standard+ InfoMedica
Sieć przychodni ●○○○○ ●●○○○ ●●●●●
Grupa przychodni ●●○○○ ●●●○○ ●●●●○
Duża przychodnia ●●●○○ ●●●●● ●●●○○
Mała przychodnia ●●●●○ ●●●●● ●○○○○
Kilka gabinetów ●●●●● ●●●●●
Pojedynczy gabinet ●●●●● ●●●●○

Dowiedz się więcej: Charakterystyka programu mMedica

MMEDICA PS

mMedica PS – podstawowa wersja programu obsługująca rozliczenia z NFZ. Dzięki prostej obsłudze ewidencję zrealizowanych świadczeń można przeprowadzać bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności, takich jak: planowanie wizyt, rejestracja pacjenta, obsługa w Gabinecie. Nowoczesny interfejs oraz intuicyjny sposób wprowadzania danych pozwalają skrócić do minimum czas potrzebny na ewidencjonowanie rozliczeń. Dowiedz się więcej: Funkcjonalność wersji mMedica PS

MMEDICA PS+

mMedica PS w wersji „+” została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Ponadto wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu. Dowiedz się więcej: Funkcjonalność wersji mMedica PS+

MMEDICA STANDARD

Wraz z postępującą informatyzacją służby zdrowia opracowano rozwiązanie przyspieszające i wspomagające pracę w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej i obsługi pacjenta. Planowanie wizyt, rejestracja, gromadzenie i przetwarzanie danych medycznych, tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej czy wystawianie recept, to tylko niektóre z funkcji tego programu. Dowiedz się więcej: Funkcjonalność wersji mMedica Standard Moduł Gabinet

MMEDICA STANDARD+

mMedica Standard w wersji „+” została wyposażona w rozbudowane funkcjonalności, umożliwiające dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednym z rozwiązań zwiększających wygodę i komfort pracy jest możliwość konfiguracji funkcji dostępnych na ekranach w Gabinecie: wizyty, danych medycznych, skierowań i recept oraz określenia kolejności wyświetlanych danych. Ponadto wersja „+” obsługuje automatyczne dopisywanie wyniku zleconych badań do wizyty, dzięki czemu lekarz jest na bieżąco informowany o aktualnym stanie zdrowia pacjenta. Dowiedz się więcej: Funkcjonalność wersji mMedica Standard+ Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS

MMEDICA KOMERCJA / +

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych. mMedica Komercja łączy funkcje Gabinetu i Terminarza znane z wersji Standard z możliwościami oferowanymi przez Moduł Komercyjny. Natomiast mMedica Komercja+ została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności dostępne w wersjach z plusem. Dowiedz się więcej: Funkcjonalność wersji mMedica Komercja / + Lista funkcji dostępnych w wersjach PLUS

MODUŁY DODATKOWE

 

ZOBACZ TEŻ

 

INFOMEDICA

Rozbudowany, modułowy system dla większych jednostek. Obejmuje zarówno część medyczną jak i administracyjno-zarządczą. Duża swoboda przy doborze i konfiguracji modułów pozwala projektować rozwiązania doskonałe dostosowane do wymagań użytkownika. Poza samą aplikacją oferujemy również profesjonalną pomoc przy analizie potrzeb i projektowaniu systemu informatycznego.

CECHY ROZWIĄZANIA

  • ŁATWA ROZBUDOWA OD PODSTAWOWEJ WERSJI OBSŁUGUJĄCEJ ROZLICZANIE Z NFZ POPRZEZ WSPOMAGANIE PRACY REJESTRACJI I GABINETU, AŻ DO ZAAWANSOWANEJ OBSŁUGI DUŻYCH PRZYCHODNI.
  • ROZPOCZĘCIE PRACY BEZ KONIECZNOŚCI PONOSZENIA KOSZTÓW DODATKOWYCH (BAZA DANYCH, DODATKOWE KOMPUTERY, SIEĆ ITP.).
  • MOŻLIWOŚĆ WYBORU WERSJI NAJLEPIEJ DOSTOSOWANEJ DO SPOSOBU PRACY.
  • ROZBUDOWA ZAKRESU WYKORZYSTYWANYCH FUNKCJI POPRZEZ KOLEJNE ROZSZERZENIA PRZY ZACHOWANIU ZGROMADZONYCH DANYCH.
  • SKALOWALNOŚĆ – MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU APLIKACJI WRAZ Z ROZWOJEM JEDNOSTKI (OD POJEDYNCZEGO GABINETU PO SIEĆ PRZYCHODNI) – PEŁNA OFERTA PRODUKTÓW DOSTOSOWANYCH DO WYMAGAŃ RÓŻNYCH JEDNOSTEK.